10 ایده جذاب برای جلب توجه مخاطب از طریق تولید محتوا متنی
نوشته شده توسط : علیرضا نیاکی

در تعطیلات بعدی به کجا قصد سفر دارید؟

در مورد مکان های مسافرت در تعطیلات بعدی می توانید به تولید محتوا بپردازید و رویا پردازی کنید. در صورتی که وبلاگ یا تجارت شما از یک تیم تشکیل شده باشد، شما می توانید به صورت گروهی به بررسی علایق بپردازید و در این خصوص تولید محتوا کنید. در این خصوص می توانید با کاربران خود نیز در ارتباط و تعامل باشید و از آن ها نظر بگیرید.

اگر شما بتوانید با یک شخص خاص به محلی در این دنیا بروید، آن شخص کیست و آن مکان کجاست؟

شما می توانید از خلاقیت و تخیل خود برای پاسخ دادن به این سوال بپردازید و جواب سوال را به زندگی شخصی خود یا زندگی شغلی خود گره بزنید.

اگر بتوانید سه نفر را به شام دعوت کنید، آن ها چه کسانی هستند؟

این رویکرد می تواند برای شما مفید واقع شود و می توانید آن را زندگی شغلی یا شخصی خود گره بزنید. در صورتی که شما بخواهید با سه نفر دیگر شام بخورید، چه کسانی را انتخاب می کنید؟ در این خصوص می توانید به نوشتن مقاله بپردازید.

اگر می توانستید واقعه ای تاریخی را شاهد باشید، کدام یک را انتخاب می کنید؟

چه اتفاق تاریخی شما را به حیرت در می آورد؟ می توانید در مورد آن شروع به نوشتن کنید و احساسات خود را در مورد آن واقعه به اشتراک بگذارید. این کار باعث می شود تا مخاطبین به تعامل با شما و ابراز نظرات و احساسات خود اقدام کنند.

به زندگی خود نگاهی گذرا داشته باشید

شما می توانید به مدت یک هفته عکس های روزانه خود را به اشتراک بگذارید و نگاهی به زندگی خود داشته باشید. در این خصوص می توانید کسب و کار و وبلاگ خود را نیز به مردم نشان دهید.

چه چیزهایی در زندگی باید بهبود یابد؟

ما انسان ها می توانیم در خصوص مسائلی که در زندگی وجود دارد و می تواند بهبود پیدا کند صحبت کنیم. شما می توانید اساس این کار را بگذارید و در این خصوص تولید محتوا کنید.

چگونه زندگی سالمی دارید؟

این مسئله که شما در طول روز چه کارهایی انجام می دهید تا بتوانید زندگی سالمی داشته باشید، دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و شما می توانید بر این اساس نسبت به تولید محتوا بپردازید. در واقع شما می توانید در خصوص اهمیت بیدار شدن در ساعتی خاص بنویسید و یا در مورد شیوه صحیح پشت میز نشستن اطلاعاتی را با دیگران به اشتراک بگذارید. تمامی این مسائل باعث می شود تا بتوانید موضوعاتی جذاب برای تولید محتوا داشته باشید.

اگر به شما گفته شود که روز جمعه خواهید مرد و امروز دوشنبه باشد چه کارهایی انجام می دهید؟

این که بدانید در روزهای آخر زندگی خود چه کار خواهید کرد، یکی از مهم ترین مسائل در زندگی شما به شمار می رود. همواره جالب ترین مسئله آن است که شما مسائل زیادی را در مورد مردم و آن چیزی که از نظر آن ها مهم است بیان کنید و در این خصوص بنویسید. در صورتی که به آرزوهای خاصی رسیده اید و دوست دارید که آن ها را در زندگی خود استفاده کنید، این مسائل چه خواهند بود؟ چطور به دنبال عملی کردن رویاهای خود خواهید بود؟

چه کسی در زندگی شما هست که بدون وی نمی توانید زندگی کنید؟ چرا؟

زمانی که این مسئله را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید، می توانید تعاملی با زندگی شخصی خود و دیگران داشته باشید. در واقع این کار باعث می شود تا کاربران شما مشاهده کنند که شما به عنوان یک انسان هستید و نه یک وبلاگ.

ایده های تولید محتوا که توصیه های ارزشمندی را در خود جای می دهد ارائه توصیه های ارزشمند از مهم ترین شیوه های تعامل با دیگران به شمار می رود و شما می توانید از این ایده ها استفاده کنید تا بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید.

اخیرا در کدام رویداد توصیه های ارزشمندی شده است؟

در صورتی که امکان دارد در مورد سخنرانی خود یک پست در وبلاگ بنویسید و آن را به اشتراک بگذارید. این کار باعث می شود تا بتوانید تولید محتوا را به شیوه ای ارزشمند انجام دهید.

در واقع به جای این که گفتارتان را منتشر کنید، می توانید در مورد آن بنویسید. مطالبی که فکر می کنید برای دیگران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است را می توانید به این صورت به اشتراک بگذارید و در نهایت می توانید عملکرد بسیار خوبی را در این زمینه داشته باشید. این مقاله را می توانید به ایمیل مخاطبین خود ارسال کنید و این روش در ایجاد بانک اطلاعاتی ایمیل های دیگران نیز دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

 





:: برچسب‌ها: تولید محتوا , تولید محتوای متنی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: